Bli medlem

Medlemskap er åpent for alle som ønsker å støtte opp om ME-saken. Vi har ME-syke (med og uten diagnose), pårørende, venner og kjente, arbeidskolleger og mange flere som medlemmer. Ved å bli medlem støtter du oss aktivt med å betale din medlemskontingent. I tillegg mottar vi støtte fra Staten basert på antallet medlemmer. Sammen er vi sterke og ditt medlemskap er viktig!

Medlemskap kan registreres og betales i vårt innmeldingskjema. Der kan du også legge til familimedlemmer i et eksisterende medlemskap.
Ønsker du å  foreta endringer på et eksisterende medlemskap, sender du en e-post til medlem@me-foreningen.no eller ringer kontoret på 21 68 81 50.

Norges ME-forening er organisert i fylkes- og lokallag.

Som medlem får du

• tilgang til medlemsmøter i ditt lokale fylkeslag
  • tilsendt vårt Nyhetsbrev 2 ganger i året
  • tilgang til et nettverk av mennesker i samme situasjon som deg
  • en organisasjon som kjemper ME-kampen – sammen er vi sterke
  • tilgang på ny og oppdatert informasjon om og forskning på ME
  • en rekke medlemsfordeler

Vårt nyhetsbrev inneholder siste nytt innen ME-verdenen av nasjonal og internasjonal forskning, politikk og annen nyttig informasjon. Som medlem får du også en organisasjon i ryggen som kjemper din sak overfor myndigheter og offentlige etater. Vi har differensierte satser som starter på kr 270.

Trykk her for å endre et eksisterende medlemskap.

Typer medlemskap

• Medlemskap: Kr 390,- per år.
  • Medlemskap ungdom (opp til 30 år): Kr 270,- per år.
  • Medlemskap minstepensjonist: Kr 270,- per år.
    Minstepensjonist eller person med lav betalingsevne defineres som en person med inntekt på 2G eller mindre per år.

Familiemedlemmer

Du kan legge til personer i husstanden din for kr. 60,- per person per år.

Alle medlemmene i et familiemedlemskap må ha samme folkeregistrerte adresse. Ønsker familien medlemsblad og generell informasjon i postkassen, sendes det kun ut 1 eksemplar til hustanden.