Finnskogtoppen

ME-foreningens medlemmer kan nå få rimelige opphold på Finnskogtoppen Velværehotell. Medlemmer av Norges ME-forening får 15% rabatt for opphold over minimum tre døgn. Tilbudet gjelder også i helgene.

ME-foreningen har fått svært gode tilbakemeldinger fra andre medlemmer som har bodd på Finnskogtoppen.

Hotellet egner seg nok best for dem med mild/moderat ME, og som orker reisen. Det er mulighet for å delta i ulike aktiviteter – eller bare ønske å slappe helt av noen dager. Hotellet serverer sunn, hjemmelaget mat, og kan lage mat tilpasset personer med matintoleranser og allergier. Hotellet ligger svært stille til i naturskjønne omgivelser, med turterreng rett utenfor. Det er peisestue og et stille oppholdsrom.

ME-foreningen er svært interessert i å få tilbakemeldinger fra dem som benytter seg av tilbudet. Blir dette populært, vil vi forsøke å få til en gruppereise, noe som gir mulighet for skreddersydde aktiviteter/kursdager.

Ved bestilling, ring hotellet og oppgi navnet ditt, og fortell at du er medlem av foreningen. Hotellet kontakter ME-foreningen og får bekreftet at du står på medlemslisten.

For mer informasjon om tilbudet, se eget skriv.

Grue/Finnskogen/Finnskogtoppen 20151001

Finnskogtoppen – basseng