Hantek Audio – formstøpte ørepropper

Hantek Audio er en spesialforretning og leverandør av ørepropper med over 30 år i bransjen. Vi leverer alt innen ørepropper som brukes ved forebygging skader, få gode lydopplevelser og bedre hverdagen din. Vi har et større utvalg av formstøpte ørepropper som blir tilpasset øret ved at det gjennomføres en øreavstøpning. Hvert par med formstøpte ørepropper blir spesielt tilpasset og håndlaget til dine ører av oss.

Som medlem i ME-foreningen får du 15% på alle våre formstøpte og universale propper.

Ta kontakt med Hantek før du bestiller for å få rabattkode som brukes i nettbutikken ved bestilling, og for å få mer informasjon.

Dersom det foreligger en godkjenning fra NAV Hjelpemiddelsentralen om at formstøpte ørepropper skal dekkes, eller om dette skal søkes om innen samme år kan ikke rabatten brukes. Dette fordi våre propper allerede ligger inne i NAVs systemer med et eget hjelpemiddelnummer, men en fast pris.

Les mer om formstøpte ørepropper her.

Logo til ørepropp speialisten Hantek