Trønderlag fylkeslag

Klikk her for aktivitetskalenderen med oversikt over arrangementer i regi av ME-foreningen.

Fylkeslaget i Sør-Trøndelag representerer også Nord-Trøndelag.

Vi holder stort sett våre medlemsmøter på Hårstad skole på Tiller i Trondheim. I tillegg har vi ei lokalgruppe i Orkdalsregionen. I tillegg til medlemsmøtene har vi våravslutning og julebord på restaurant. Vi arrangerer kurs og konferanser, og har ungdomstreff og møter for foreldregruppe.

Vi ønsker både medlemmer og deg som ikke er medlem velkommen til våre møter!

Vi er medlemmer av Grasrotandelen og har organisassjonsnummer 896 262 602. Støtt oss gjerne! Det er enkelt og gratis. Les mer her om hvordan støtte Sør-Trøndelag fylkeslag via Grasrotandelen.

Ønsker du å støtte fylkeslaget økonomisk, er vårt konto nr 4200.01.57265.

Hvis du vil ha påminnelser om medlemsmøter og annet som skjer, send en e-post til: sor-trondelag@me-foreningen.no

Det er ikke eget fylkeslag i Nord-Trøndelag, men de som bor i Nord-Trøndelag får samme info og invitasjoner som Sør-Trøndelag. Hvis du som bor i Nord-Trøndlag har lyst til å være kontaktperson eller lignende for fylket, ta kontakt.

Det er kafé-treff i Orkdalsregionen, hvis du ønsker å være med på å organisere slike treff i ditt nærområde, ta gjerne kontakt.

Kontaktperson for medlemmer:

Jan Nygård